H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter; Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson; 2018
H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter; Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson; 2018

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter Upplaga 2

av Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789147129645
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade. I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga av seriens böcker varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok finns en lärarhandledning. Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut. H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är fylld med fakta och praktiska råd om hur, var och när butikens marknadsföring bör genomföras för att ge bästa resultat. Nyckelord är butiksprofilering, affärsidé, planering, intern och extern kommunikation, sälj- och marknadsplanering, omvärldsanalys och marknadsundersökning samt etiska frågeställningar och lagstiftning kopplad till handel. Om författarna Författare till boken är Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Anders är konsult och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är gymnasielärare i handel och har lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Susanne är butikskonsult med eget företag inom butikskommunikation och gymnasielärare i handel.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter (2018)

I oktober 2018 släpptes boken H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter skriven av Gunilla Eek, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid, Conny Gustafsson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 320 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter på Studentapan och spara uppåt 40% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter (Upplaga 2)

Harvard

Eek, G., Pihlsgård, A., Walldenheid, S. & Gustafsson, C. (2018). H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter. 2:a uppl. Liber.

Oxford

Eek, Gunilla, Pihlsgård, Anders, Walldenheid, Susanne & Gustafsson, Conny, H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter, 2 uppl. (Liber, 2018).

APA

Eek, G., Pihlsgård, A., Walldenheid, S., & Gustafsson, C. (2018). H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter (2:a uppl.). Liber.

Vancouver

Eek G, Pihlsgård A, Walldenheid S, Gustafsson C. H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter. 2:a uppl. Liber; 2018.

Köp boken

475 kr
795 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!