2 säljare
Grafisk ordbok : för medieanvändare Upplaga 1
Grafisk verksamhet finns i dag spridd inom näringslivets olika grenar. Inte bara tryckerier och reklambyråer, utan lika mycket marknadsförare, annonsörer, förlagsanställda och andra, som använder datorn för textframställning, bildbehandling och annat, möts dagligen av facktermer, utländska förkortningar och fackuttryck.
Här har författaren samlat merparten av alla dessa fackord i en överskådlig ordbok med engelska översättningar av uppslagsorden. I slutet av boken finns även en engelsk-svensk hänvisningsordlista till bokens uppslagsord.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2001
ISBN: 9789127082243
Förlag: Natur & Kultur Allmänlitt.
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 272 st
Grafisk verksamhet finns i dag spridd inom näringslivets olika grenar. Inte bara tryckerier och reklambyråer, utan lika mycket marknadsförare, annonsörer, förlagsanställda och andra, som använder datorn för textframställning, bildbehandling och annat, möts dagligen av facktermer, utländska förkortningar och fackuttryck.
Här har författaren samlat merparten av alla dessa fackord i en överskådlig ordbok med engelska översättningar av uppslagsorden. I slutet av boken finns även en engelsk-svensk hänvisningsordlista till bokens uppslagsord.
245 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.