Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass; PG Wettsjö; 2012
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass; PG Wettsjö; 2012

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass Upplaga 2

av PG Wettsjö

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789198008524
  • Sidor: 248 st
  • Förlag: EQP Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder. • Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag. • Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna. Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar. PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass (2012)

I augusti 2012 släpptes boken Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass skriven av PG Wettsjö. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 248 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är EQP Förlag.

Köp boken Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass (Upplaga 2)

Harvard

Wettsjö, P. (2012). Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass. 2:a uppl. EQP Förlag.

Oxford

Wettsjö, PG, Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass, 2 uppl. (EQP Förlag, 2012).

APA

Wettsjö, P. (2012). Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass (2:a uppl.). EQP Förlag.

Vancouver

Wettsjö P. Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass. 2:a uppl. EQP Förlag; 2012.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!