av PG Wettsjö
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2012 släpptes boken Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass skriven av PG Wettsjö. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 248 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är EQP Förlag.
Köp boken Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Välj säljare
Bara ett fåtal säljare kvar!
Bra skick
Frida
5.0 (2)
Fri frakt & skickas senast på onsdag, 2 april. Beställ inom 6 tim 35 min
Ingen har recenserat den här boken ännu.
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.