Franchising i praktiken; Anders Engström; 2005
1 säljare

Franchising i praktiken Upplaga 2

av Anders Engström
Franchising förknippas ofta med snabbmatskedjor. I själva verket finns franchiseenheter inom de flesta branscher, sysselsätter över hundratusen människor i Sverige och står för cirka 5 procent av Sveriges BNP. I Franchising i praktiken ges en bild av hur franchising fungerar, hur man skapar ett fungerande franchisesystem och vad som krävs för att bli framgångsrik inom franchising. Med en egen utvecklingsmodell, Effectummodellen, och ett stort antal exempel från såväl välkända som nya franchiseföretag redogör författarna för hur ett franchisesystem utvecklas från affärsidé, rekrytering av franchisetagare till etablering och drift.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Franchising förknippas ofta med snabbmatskedjor. I själva verket finns franchiseenheter inom de flesta branscher, sysselsätter över hundratusen människor i Sverige och står för cirka 5 procent av Sveriges BNP. I Franchising i praktiken ges en bild av hur franchising fungerar, hur man skapar ett fungerande franchisesystem och vad som krävs för att bli framgångsrik inom franchising. Med en egen utvecklingsmodell, Effectummodellen, och ett stort antal exempel från såväl välkända som nya franchiseföretag redogör författarna för hur ett franchisesystem utvecklas från affärsidé, rekrytering av franchisetagare till etablering och drift.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789144037707
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 234 st
Franchising förknippas ofta med snabbmatskedjor. I själva verket finns franchiseenheter inom de flesta branscher, sysselsätter över hundratusen människor i Sverige och står för cirka 5 procent av Sveriges BNP. I Franchising i praktiken ges en bild av hur franchising fungerar, hur man skapar ett fungerande franchisesystem och vad som krävs för att bli framgångsrik inom franchising. Med en egen utvecklingsmodell, Effectummodellen, och ett stort antal exempel från såväl välkända som nya franchiseföretag redogör författarna för hur ett franchisesystem utvecklas från affärsidé, rekrytering av franchisetagare till etablering och drift.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Franchising förknippas ofta med snabbmatskedjor. I själva verket finns franchiseenheter inom de flesta branscher, sysselsätter över hundratusen människor i Sverige och står för cirka 5 procent av Sveriges BNP. I Franchising i praktiken ges en bild av hur franchising fungerar, hur man skapar ett fungerande franchisesystem och vad som krävs för att bli framgångsrik inom franchising. Med en egen utvecklingsmodell, Effectummodellen, och ett stort antal exempel från såväl välkända som nya franchiseföretag redogör författarna för hur ett franchisesystem utvecklas från affärsidé, rekrytering av franchisetagare till etablering och drift.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
129 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
129 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar