Från nöjda kunder till glödande fans; Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles; 2012
endast ny

Från nöjda kunder till glödande fans

av Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles
Här får vi träffa den nyanställde distriktschefen som våndas svårligen inför sin uppgift. VDs krav på kundservice har visat sig vara något utöver det vanliga. Hjälpen kommer från Charlie, en god fe(!), som inviger honom i de tre hemligheterna som gör nöjda kunder till glödande fans. Författarna går igenom det komplexa begreppet kundvård. De skalar bort allt utom den viktiga kärnan och presenterar grundläggande sanningar i en enkel, lättillgänglig och underhållande form. Boken må vara lättläst och rolig - men dess budskap är i högsta grad allvarligt. Och viktigt!
Här får vi träffa den nyanställde distriktschefen som våndas svårligen inför sin uppgift. VDs krav på kundservice har visat sig vara något utöver det vanliga. Hjälpen kommer från Charlie, en god fe(!), som inviger honom i de tre hemligheterna som gör nöjda kunder till glödande fans. Författarna går igenom det komplexa begreppet kundvård. De skalar bort allt utom den viktiga kärnan och presenterar grundläggande sanningar i en enkel, lättillgänglig och underhållande form. Boken må vara lättläst och rolig - men dess budskap är i högsta grad allvarligt. Och viktigt!
Utgiven: 2012
ISBN: 9789174230710
Förlag: Telegram Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 133 st
Här får vi träffa den nyanställde distriktschefen som våndas svårligen inför sin uppgift. VDs krav på kundservice har visat sig vara något utöver det vanliga. Hjälpen kommer från Charlie, en god fe(!), som inviger honom i de tre hemligheterna som gör nöjda kunder till glödande fans. Författarna går igenom det komplexa begreppet kundvård. De skalar bort allt utom den viktiga kärnan och presenterar grundläggande sanningar i en enkel, lättillgänglig och underhållande form. Boken må vara lättläst och rolig - men dess budskap är i högsta grad allvarligt. Och viktigt!
Här får vi träffa den nyanställde distriktschefen som våndas svårligen inför sin uppgift. VDs krav på kundservice har visat sig vara något utöver det vanliga. Hjälpen kommer från Charlie, en god fe(!), som inviger honom i de tre hemligheterna som gör nöjda kunder till glödande fans. Författarna går igenom det komplexa begreppet kundvård. De skalar bort allt utom den viktiga kärnan och presenterar grundläggande sanningar i en enkel, lättillgänglig och underhållande form. Boken må vara lättläst och rolig - men dess budskap är i högsta grad allvarligt. Och viktigt!
Ny bok
274 kr288 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
274 kr288 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)