Financial Marketing and Corporate Strategy; Mark Grinblatt; 2002
1 säljare

Financial Marketing and Corporate Strategy Upplaga 2

av Mark Grinblatt
Till boken finns en hemsida - se mer här >>

This text offers the financial knowledge of top scholars and practitioners. It is a corporate book, yet the investment theory, risk management and capital budgeting are cutting-edge.
Till boken finns en hemsida - se mer här >>

This text offers the financial knowledge of top scholars and practitioners. It is a corporate book, yet the investment theory, risk management and capital budgeting are cutting-edge.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9780071123419
Förlag: McGraw-Hill/Irwin
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 864 st
Till boken finns en hemsida - se mer här >>

This text offers the financial knowledge of top scholars and practitioners. It is a corporate book, yet the investment theory, risk management and capital budgeting are cutting-edge.
Till boken finns en hemsida - se mer här >>

This text offers the financial knowledge of top scholars and practitioners. It is a corporate book, yet the investment theory, risk management and capital budgeting are cutting-edge.
Begagnad bok
339 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
339 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar