En bok om kundbemötande; Jonatan Mathiasson; 2016
En bok om kundbemötande; Jonatan Mathiasson; 2016

En bok om kundbemötande Upplaga 1

av Jonatan Mathiasson

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789188481054
  • Sidor: 60 st
  • Förlag: Vulkan
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Den här är en bok om det ibland märkliga mötet mellan butikspersonal och kunder. Boken handlar om varför kunder beter sig som de gör och hur servicepersoner agerar för att bemöta kunderna på ett bra sätt. Boken bygger på teorier ur flera olika forskningsfält och syftar till att stärka och inspirera medarbetaren i sitt kundbemötande. Boken tar upp: * Vad kundbemötande är * Butiken som en social plats * Hur ett kundbemötande är uppbyggt * Hur känslor och attityder sprids * Kundbemötande som marknadsföring * Situationer där kunder riskerar att tappa ansiktet * Hur kunder och servicepersoner pratar och argumenterar * Hur servicepersoner gör för att kontrollera sina känslor * Hur servicepersoner använder olika bemötandestilar Jonatan Mathiasson har en fil.mag. i retorik och har arbetat med bemötande i över 10 år.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om En bok om kundbemötande (2016)

I juli 2016 släpptes boken En bok om kundbemötande skriven av Jonatan Mathiasson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 60 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Vulkan.

Köp boken En bok om kundbemötande på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till En bok om kundbemötande (Upplaga 1)

Harvard

Mathiasson, J. (2016). En bok om kundbemötande. 1:a uppl. Vulkan.

Oxford

Mathiasson, Jonatan, En bok om kundbemötande, 1 uppl. (Vulkan, 2016).

APA

Mathiasson, J. (2016). En bok om kundbemötande (1:a uppl.). Vulkan.

Vancouver

Mathiasson J. En bok om kundbemötande. 1:a uppl. Vulkan; 2016.

Köp boken

115 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!