e-business Upplaga 1
Den här boken är en praktisk vägledning till hur e-business införs i en verksamhet på ett moget och väl överlagt sätt. Syftet med e-business är att skapa tillväxt med samtidigt beaktande av krav på ökad effektivitet i verksamheten och därmed ökad lönsamhet. Boken ger en tydlig inblick i denna spännande värld med råd, tips och konkreta lösningar. Det gäller allt från strategi och implementering, över redovisning, skatter och juridik, till frågor om risker och säkerhet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789144022802
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 241 st
Den här boken är en praktisk vägledning till hur e-business införs i en verksamhet på ett moget och väl överlagt sätt. Syftet med e-business är att skapa tillväxt med samtidigt beaktande av krav på ökad effektivitet i verksamheten och därmed ökad lönsamhet. Boken ger en tydlig inblick i denna spännande värld med råd, tips och konkreta lösningar. Det gäller allt från strategi och implementering, över redovisning, skatter och juridik, till frågor om risker och säkerhet.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.