endast ny
Det säljande värdskapet : sju steg till mera sälj, glädje och värde Upplaga 1
Vi har skrivit den här boken tillsammans eftersom vi brinner för värdskap och utveckling av medarbetare. Vi är övertygade om att gott värdskap leder till mer försäljning, som i sin tur leder till arbetsglädje, som i sin tur leder till merförsäljning och bättre lönsamhet i verksamheten. Boken inleds med våra tankar om försäljning och hur vi har präglats av människor och händelser i vår ungdom, till vår inställning till försäljning och värdskap. Veronica berättar om starka kvinnor som inspirerat henne och beskriver mängder av möjligheter till merförsäljning. Jan berättar om sina erfarenheter från världens bästa jobb, att sälja är vackert, och hur mycket effektivare försäljningen blir när du prioriterar värdskapet i gästmötet. Sju steg till framgång, kundens och säljares roll presenteras lite mer i detalj, liksom de säljhinder som kan förekomma. Avslutningsvis beskriver Jan hur mycket bättre vi kan hantera gästmöten under våra turkosa dagar. Vårt mål med boken är att inspirera dig som säljare att se sambandet mellan värdskap och försäljning, så att du vågar och vill arbeta mera effektivt med försäljning. Det är vad den här boken handlar om. Du kommer att upptäcka hur alla i en framgångsrik verksamhet ”säljer” något och vilken glädje, mening och värde det skapar för oss som medarbetare, vår verksamhet och för våra gäster, de vi finns till för.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2015
ISBN: 9789198127539
Förlag: Better Business Books
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 68 st
Vi har skrivit den här boken tillsammans eftersom vi brinner för värdskap och utveckling av medarbetare. Vi är övertygade om att gott värdskap leder till mer försäljning, som i sin tur leder till arbetsglädje, som i sin tur leder till merförsäljning och bättre lönsamhet i verksamheten. Boken inleds med våra tankar om försäljning och hur vi har präglats av människor och händelser i vår ungdom, till vår inställning till försäljning och värdskap. Veronica berättar om starka kvinnor som inspirerat henne och beskriver mängder av möjligheter till merförsäljning. Jan berättar om sina erfarenheter från världens bästa jobb, att sälja är vackert, och hur mycket effektivare försäljningen blir när du prioriterar värdskapet i gästmötet. Sju steg till framgång, kundens och säljares roll presenteras lite mer i detalj, liksom de säljhinder som kan förekomma. Avslutningsvis beskriver Jan hur mycket bättre vi kan hantera gästmöten under våra turkosa dagar. Vårt mål med boken är att inspirera dig som säljare att se sambandet mellan värdskap och försäljning, så att du vågar och vill arbeta mera effektivt med försäljning. Det är vad den här boken handlar om. Du kommer att upptäcka hur alla i en framgångsrik verksamhet ”säljer” något och vilken glädje, mening och värde det skapar för oss som medarbetare, vår verksamhet och för våra gäster, de vi finns till för.
178 kr187 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.