Designing Qualitative Research; Catherine Marshall, Gretchen B. Rossman; 2006
Designing Qualitative Research; Catherine Marshall, Gretchen B. Rossman; 2006

Designing Qualitative Research Upplaga 4

av Catherine Marshall, Gretchen B. Rossman

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9781412924887
  • Sidor: 262 st
  • Förlag: Sage Publications
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

With expanded coverage of ethics, analysis processes and approaches, the authors have updated their bestselling text to reflect recent advances and challenges. Features in the Fourth Edition include: - Recent thinking on 'the researcher in the research setting' - Consideration of the current political climate - Updated references and Further Reading sections - Postscripts at the end of each chapter that consist of a dialogue between a student and an advisor, illustrating design dilemmas in real time - A step-by-step guide to crafting a research project from start to finish.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Designing Qualitative Research (2006)

2006 släpptes boken Designing Qualitative Research skriven av Catherine Marshall, Gretchen B. Rossman. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 262 sidor. Förlaget bakom boken är Sage Publications.

Köp boken Designing Qualitative Research på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Designing Qualitative Research (Upplaga 4)

Harvard

Marshall, C. & Rossman, G. B. (2006). Designing Qualitative Research. 4:e uppl. Sage Publications.

Oxford

Marshall, Catherine & Rossman, Gretchen B., Designing Qualitative Research, 4 uppl. (Sage Publications, 2006).

APA

Marshall, C., & Rossman, G. B. (2006). Designing Qualitative Research (4:e uppl.). Sage Publications.

Vancouver

Marshall C, Rossman GB. Designing Qualitative Research. 4:e uppl. Sage Publications; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.