Delaktighetskoden : en formel för framgångsrikt företagande; Anders Cederwall, Lars Wiberg; 2004

Delaktighetskoden : en formel för framgångsrikt företagande Upplaga 1

av Anders Cederwall, Lars Wiberg
Efter en allvarlig kris under det första verksamhetsåret expanderade IT-företaget AUR (AU-System Radio) med mellan 50% och 100% per år i elva år. Under tio av dessa elva åren redovisades goda vinster samtidigt som IT-bubblan sprack och konkurrenterna gick under. Författarna menar att den enskilt viktigaste faktorn i denna framgång var medarbetarnas delaktighet, deras självvalda åtaganden och engagemang för det gemensamma uppdraget. Boken berättar på ett konkret vis om hur denna delaktighet skapades i företaget. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Efter en allvarlig kris under det första verksamhetsåret expanderade IT-företaget AUR (AU-System Radio) med mellan 50% och 100% per år i elva år. Under tio av dessa elva åren redovisades goda vinster samtidigt som IT-bubblan sprack och konkurrenterna gick under. Författarna menar att den enskilt viktigaste faktorn i denna framgång var medarbetarnas delaktighet, deras självvalda åtaganden och engagemang för det gemensamma uppdraget. Boken berättar på ett konkret vis om hur denna delaktighet skapades i företaget. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789186312114
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 138 st
Efter en allvarlig kris under det första verksamhetsåret expanderade IT-företaget AUR (AU-System Radio) med mellan 50% och 100% per år i elva år. Under tio av dessa elva åren redovisades goda vinster samtidigt som IT-bubblan sprack och konkurrenterna gick under. Författarna menar att den enskilt viktigaste faktorn i denna framgång var medarbetarnas delaktighet, deras självvalda åtaganden och engagemang för det gemensamma uppdraget. Boken berättar på ett konkret vis om hur denna delaktighet skapades i företaget. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Efter en allvarlig kris under det första verksamhetsåret expanderade IT-företaget AUR (AU-System Radio) med mellan 50% och 100% per år i elva år. Under tio av dessa elva åren redovisades goda vinster samtidigt som IT-bubblan sprack och konkurrenterna gick under. Författarna menar att den enskilt viktigaste faktorn i denna framgång var medarbetarnas delaktighet, deras självvalda åtaganden och engagemang för det gemensamma uppdraget. Boken berättar på ett konkret vis om hur denna delaktighet skapades i företaget. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)