Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse; Helén Rigamonti; 2024
Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse; Helén Rigamonti; 2024

Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse Upplaga 1

av Helén Rigamonti

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2024
  • ISBN: 9789144166551
  • Sidor: 216 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer. Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är att göra kundens röst hörd internt och erbjuder konkreta metoder för att bygga hållbara relationer både med medarbetare och kunder. Boken riktar sig främst till studenter och yrkesverksamma inom CX, men är även en värdefull resurs för ledare och beslutsfattare som arbetar med att skapa en än mer kundcentrerad verksamhet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse (2024)

I januari 2024 släpptes boken Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse skriven av Helén Rigamonti. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 216 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse (Upplaga 1)

Harvard

Rigamonti, H. (2024). Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Rigamonti, Helén, Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2024).

APA

Rigamonti, H. (2024). Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Rigamonti H. Customer experience management på svenska : att systematiskt leverera rätt kundupplevelse. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2024.

Köp boken

Helt ny

356 kr