Bygg det goda varumärket : så blir kunden er bästa säljare; Pia Anderson; 2018
spara 26%
4 säljare

Bygg det goda varumärket : så blir kunden er bästa säljare

av Pia Anderson
Stolta kunder stärker varumärket! Ett starkt och positivt laddat varumärke har blivit en allt mer avgörande konkurrensfaktor. När alla vill ha uppmärksamhet krävs en unik profil för att sticka ut och attrahera kunder, samarbetspartners och medarbetare. En profil som ni bygger medvetet och laddar med ett äkta samhällsengagemang. Människor röstar nämligen med hjärtat och väljer de företag som bryr sig på riktigt. Det gäller att hitta sin SSP (Sustainable Selling Point).

Med den här handboken som inspiration och guide kan ni steg för steg integrera de globala målen för hållbarhet i er affär och bygga ert goda varumärke. För att lyckas gäller det att göra kunden överraskat nöjd på alla plan, att se över verksamhetens alla delar. I modellen 5Vtill5P visar Pia Anderson hur ni i tio steg kan arbeta med varumärkes- och affärsutveckling, CSR och digitalisering, i en och samma process. Så att ni effektivt och i 360° kan stärka er konkurrenskraft, så att era kunder blir era bästa säljare.

PIA ANDERSON har 25 års bred erfarenhet av affärsutveckling som bygger varumärket. Efter många år på olika reklambyråer och som ledare i varumärkesbyggande processer, driver hon sedan några år tillbaka egen verksamhet som hjälper kunder att medvetet och hållbart bygga det goda varumärket. Pia är också en flitigt anlitad föreläsare, varumärkesledare och utbildare. Detta är hennes andra bok.

 

Sagt om boken:

"Jag är övertygad om att det är visionen som är nyckeln till framgång. Det är visionen som medarbetarna och kunderna följer, men den måste vara hållbar. Pias bok har varit till stor hjälp i mina funderingar kring vårt eget visionsarbete. Läs den! Magnus Axelid, grundare, ägare och vd, Relation AB
Stolta kunder stärker varumärket! Ett starkt och positivt laddat varumärke har blivit en allt mer avgörande konkurrensfaktor. När alla vill ha uppmärksamhet krävs en unik profil för att sticka ut och attrahera kunder, samarbetspartners och medarbetare. En profil som ni bygger medvetet och laddar med ett äkta samhällsengagemang. Människor röstar nämligen med hjärtat och väljer de företag som bryr sig på riktigt. Det gäller att hitta sin SSP (Sustainable Selling Point).

Med den här handboken som inspiration och guide kan ni steg för steg integrera de globala målen för hållbarhet i er affär och bygga ert goda varumärke. För att lyckas gäller det att göra kunden överraskat nöjd på alla plan, att se över verksamhetens alla delar. I modellen 5Vtill5P visar Pia Anderson hur ni i tio steg kan arbeta med varumärkes- och affärsutveckling, CSR och digitalisering, i en och samma process. Så att ni effektivt och i 360° kan stärka er konkurrenskraft, så att era kunder blir era bästa säljare.

PIA ANDERSON har 25 års bred erfarenhet av affärsutveckling som bygger varumärket. Efter många år på olika reklambyråer och som ledare i varumärkesbyggande processer, driver hon sedan några år tillbaka egen verksamhet som hjälper kunder att medvetet och hållbart bygga det goda varumärket. Pia är också en flitigt anlitad föreläsare, varumärkesledare och utbildare. Detta är hennes andra bok.

 

Sagt om boken:

"Jag är övertygad om att det är visionen som är nyckeln till framgång. Det är visionen som medarbetarna och kunderna följer, men den måste vara hållbar. Pias bok har varit till stor hjälp i mina funderingar kring vårt eget visionsarbete. Läs den! Magnus Axelid, grundare, ägare och vd, Relation AB
Utgiven: 2018
ISBN: 9789187905988
Förlag: Roos & Tegner
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 259 st
Stolta kunder stärker varumärket! Ett starkt och positivt laddat varumärke har blivit en allt mer avgörande konkurrensfaktor. När alla vill ha uppmärksamhet krävs en unik profil för att sticka ut och attrahera kunder, samarbetspartners och medarbetare. En profil som ni bygger medvetet och laddar med ett äkta samhällsengagemang. Människor röstar nämligen med hjärtat och väljer de företag som bryr sig på riktigt. Det gäller att hitta sin SSP (Sustainable Selling Point).

Med den här handboken som inspiration och guide kan ni steg för steg integrera de globala målen för hållbarhet i er affär och bygga ert goda varumärke. För att lyckas gäller det att göra kunden överraskat nöjd på alla plan, att se över verksamhetens alla delar. I modellen 5Vtill5P visar Pia Anderson hur ni i tio steg kan arbeta med varumärkes- och affärsutveckling, CSR och digitalisering, i en och samma process. Så att ni effektivt och i 360° kan stärka er konkurrenskraft, så att era kunder blir era bästa säljare.

PIA ANDERSON har 25 års bred erfarenhet av affärsutveckling som bygger varumärket. Efter många år på olika reklambyråer och som ledare i varumärkesbyggande processer, driver hon sedan några år tillbaka egen verksamhet som hjälper kunder att medvetet och hållbart bygga det goda varumärket. Pia är också en flitigt anlitad föreläsare, varumärkesledare och utbildare. Detta är hennes andra bok.

 

Sagt om boken:

"Jag är övertygad om att det är visionen som är nyckeln till framgång. Det är visionen som medarbetarna och kunderna följer, men den måste vara hållbar. Pias bok har varit till stor hjälp i mina funderingar kring vårt eget visionsarbete. Läs den! Magnus Axelid, grundare, ägare och vd, Relation AB
Stolta kunder stärker varumärket! Ett starkt och positivt laddat varumärke har blivit en allt mer avgörande konkurrensfaktor. När alla vill ha uppmärksamhet krävs en unik profil för att sticka ut och attrahera kunder, samarbetspartners och medarbetare. En profil som ni bygger medvetet och laddar med ett äkta samhällsengagemang. Människor röstar nämligen med hjärtat och väljer de företag som bryr sig på riktigt. Det gäller att hitta sin SSP (Sustainable Selling Point).

Med den här handboken som inspiration och guide kan ni steg för steg integrera de globala målen för hållbarhet i er affär och bygga ert goda varumärke. För att lyckas gäller det att göra kunden överraskat nöjd på alla plan, att se över verksamhetens alla delar. I modellen 5Vtill5P visar Pia Anderson hur ni i tio steg kan arbeta med varumärkes- och affärsutveckling, CSR och digitalisering, i en och samma process. Så att ni effektivt och i 360° kan stärka er konkurrenskraft, så att era kunder blir era bästa säljare.

PIA ANDERSON har 25 års bred erfarenhet av affärsutveckling som bygger varumärket. Efter många år på olika reklambyråer och som ledare i varumärkesbyggande processer, driver hon sedan några år tillbaka egen verksamhet som hjälper kunder att medvetet och hållbart bygga det goda varumärket. Pia är också en flitigt anlitad föreläsare, varumärkesledare och utbildare. Detta är hennes andra bok.

 

Sagt om boken:

"Jag är övertygad om att det är visionen som är nyckeln till framgång. Det är visionen som medarbetarna och kunderna följer, men den måste vara hållbar. Pias bok har varit till stor hjälp i mina funderingar kring vårt eget visionsarbete. Läs den! Magnus Axelid, grundare, ägare och vd, Relation AB
Begagnad bok
209 kr279 krSpara 70 kr (26%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
209 kr279 krSpara 70 kr (26%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar