B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern; Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius; 2016
B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern; Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius; 2016

B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern

av Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789163799754
  • Sidor: 289 st
  • Förlag: Pyramid Communication
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Så lyckas du med B2B-marknadsföring i den digitala tidsåldern Idag genomför köparna uppemot 70% av köpprocessen på egen hand. Vill du bli vald som leverantör måste ditt varumärke vara känt, accepterat och prioriterat. Och det är via digitala medier som köparna påverkas. Även säljarnas roll är helt annorlunda idag. Argument som kvalitet, erfarenhet och sortiment är hygienfaktorer numera. Det som driver försäljning och skapar förutsättningar för premiumpris är emotionella faktorer som gemenskap, unikhet och status. Business to Business 2.0 är den första boken som utgår från den nya verkligheten. Du får stöd och hjälp genom praktiska checklistor, konkreta tips, goda råd och instruktiva praktikfall. Använd den som uppslagsbok, inspirationskälla eller handbok. Den systematiska arbetsmodell som presenteras i den här boken har redan hjälpt tusentals företag och organisationer att utvecklas, växa och ta plats på världsmarknaden.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern (2016)

I februari 2016 släpptes boken B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern skriven av Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius. Den är skriven på svenska och består av 289 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pyramid Communication.

Köp boken B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern på Studentapan och spara uppåt 35% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern

Harvard

Gustafsson, C., Rennemark, R. & Vanselius, U. (2016). B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication.

Oxford

Gustafsson, Conny, Rennemark, Rune & Vanselius, Ulf, B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern (Pyramid Communication, 2016).

APA

Gustafsson, C., Rennemark, R., & Vanselius, U. (2016). B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication.

Vancouver

Gustafsson C, Rennemark R, Vanselius U. B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern. Pyramid Communication; 2016.

Köp boken

229 kr
354 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!