Attitydbarometern; Kjell Dahlin; 2014
Attitydbarometern; Kjell Dahlin; 2014

Attitydbarometern Upplaga 1

av Kjell Dahlin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789198161212
  • Sidor: 120 st
  • Förlag: Popretorik förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Retorikutbildaren Kjell Dahlin menar att vår personliga attityd är det starkaste kommunikativa verktyget vi äger. Under sina 20 år i näringslivet har Kjell ständigt fått lära sig att det krävs påkostad marknadsföring för att föra företag framåt. Det är inte vad han själv funnit. Han har funnit att det är de små tingen som vanligt folk gör i vardagen som gör skillnaden. Boken riktar sig lika mycket till människor som vill utvecklas som företag som vill lyckas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Attitydbarometern (2014)

I april 2014 släpptes boken Attitydbarometern skriven av Kjell Dahlin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 120 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Popretorik förlag.

Köp boken Attitydbarometern på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Attitydbarometern (Upplaga 1)

Harvard

Dahlin, K. (2014). Attitydbarometern. 1:a uppl. Popretorik förlag.

Oxford

Dahlin, Kjell, Attitydbarometern, 1 uppl. (Popretorik förlag, 2014).

APA

Dahlin, K. (2014). Attitydbarometern (1:a uppl.). Popretorik förlag.

Vancouver

Dahlin K. Attitydbarometern. 1:a uppl. Popretorik förlag; 2014.

Köp boken

125 kr
186 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!