Att föra verksamheten framåt; M Lundeberg, B Sundgren; 1996

Att föra verksamheten framåt Upplaga 1

av M Lundeberg, B Sundgren
En nyckelfaktor för att människor framgångsrikt skall kunna använda information, informationssystem och informationsteknologi i affärsverksamheter är att de kan arbeta med tekniken i ett meningsfullt sammanhang. I denna bok presenterar forskare verksamma inom sektionen för Information Management (I-sektionen) vid Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm sin syn på aktuella frågeställningar inom området. Boken tar upp olika aspekter på samspelet mellan företagens affärsverksamhet, människors beteende och användningen av information, informationssystem och informationsteknologi.

.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
En nyckelfaktor för att människor framgångsrikt skall kunna använda information, informationssystem och informationsteknologi i affärsverksamheter är att de kan arbeta med tekniken i ett meningsfullt sammanhang. I denna bok presenterar forskare verksamma inom sektionen för Information Management (I-sektionen) vid Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm sin syn på aktuella frågeställningar inom området. Boken tar upp olika aspekter på samspelet mellan företagens affärsverksamhet, människors beteende och användningen av information, informationssystem och informationsteknologi.

.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1996
ISBN: 9789144002798
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 294 st
En nyckelfaktor för att människor framgångsrikt skall kunna använda information, informationssystem och informationsteknologi i affärsverksamheter är att de kan arbeta med tekniken i ett meningsfullt sammanhang. I denna bok presenterar forskare verksamma inom sektionen för Information Management (I-sektionen) vid Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm sin syn på aktuella frågeställningar inom området. Boken tar upp olika aspekter på samspelet mellan företagens affärsverksamhet, människors beteende och användningen av information, informationssystem och informationsteknologi.

.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
En nyckelfaktor för att människor framgångsrikt skall kunna använda information, informationssystem och informationsteknologi i affärsverksamheter är att de kan arbeta med tekniken i ett meningsfullt sammanhang. I denna bok presenterar forskare verksamma inom sektionen för Information Management (I-sektionen) vid Ekonomiska Forskningsinstitutet vid Handelshögskolan i Stockholm sin syn på aktuella frågeställningar inom området. Boken tar upp olika aspekter på samspelet mellan företagens affärsverksamhet, människors beteende och användningen av information, informationssystem och informationsteknologi.

.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)