20 svenska fallstudier för små och medelstora företag : pedagogik och vetenskaplig metod; Klaus Solberg Søilen, Stefan Huber; 2006

20 svenska fallstudier för små och medelstora företag : pedagogik och vetenskaplig metod Upplaga 1

av Klaus Solberg Søilen, Stefan Huber
I boken presenteras den största samling fallstudier över svenska små och mellanstora företag som hittills är gjord. Författarna diskuterar också vad en fallstudie är, hur fallstudier konstrueras och hur de kan användas i undervisning och forskning.

De 20 korta fallstudierna beskriver företag som befinner sig i en situation som går att koppla till något av företagsekonomins delområden (organisation, ledarskap, marknadsföring, ekonomistyrning m.m.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
I boken presenteras den största samling fallstudier över svenska små och mellanstora företag som hittills är gjord. Författarna diskuterar också vad en fallstudie är, hur fallstudier konstrueras och hur de kan användas i undervisning och forskning.

De 20 korta fallstudierna beskriver företag som befinner sig i en situation som går att koppla till något av företagsekonomins delområden (organisation, ledarskap, marknadsföring, ekonomistyrning m.m.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789144046549
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 221 st
I boken presenteras den största samling fallstudier över svenska små och mellanstora företag som hittills är gjord. Författarna diskuterar också vad en fallstudie är, hur fallstudier konstrueras och hur de kan användas i undervisning och forskning.

De 20 korta fallstudierna beskriver företag som befinner sig i en situation som går att koppla till något av företagsekonomins delområden (organisation, ledarskap, marknadsföring, ekonomistyrning m.m.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
I boken presenteras den största samling fallstudier över svenska små och mellanstora företag som hittills är gjord. Författarna diskuterar också vad en fallstudie är, hur fallstudier konstrueras och hur de kan användas i undervisning och forskning.

De 20 korta fallstudierna beskriver företag som befinner sig i en situation som går att koppla till något av företagsekonomins delområden (organisation, ledarskap, marknadsföring, ekonomistyrning m.m.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)