Marknadsföring: teori, strategi och praktik; Gary Armstrong, Philip Kotler, Anders Parment; 2017
endast ny

Marknadsföring: teori, strategi och praktik Upplaga 2

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Anders Parment
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare varlden över anvander som utgangspunkt för marknadsföringsbeslut. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats bade i teoridelen och nar det galler exempel. En mangd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försaljning, produktutveckling, hallbarhet och marknadskanaler.

 

I den nya upplagan har hallbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning pa konsumtionssamhallets sociala, ekonomiska och miljömassiga konsekvenser. Stor vikt har ocksa lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens samt hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare varlden över anvander som utgangspunkt för marknadsföringsbeslut. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats bade i teoridelen och nar det galler exempel. En mangd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försaljning, produktutveckling, hallbarhet och marknadskanaler.

 

I den nya upplagan har hallbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning pa konsumtionssamhallets sociala, ekonomiska och miljömassiga konsekvenser. Stor vikt har ocksa lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens samt hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9781292212586
Förlag: Pearson Higher Ed
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 516 st
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare varlden över anvander som utgangspunkt för marknadsföringsbeslut. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats bade i teoridelen och nar det galler exempel. En mangd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försaljning, produktutveckling, hallbarhet och marknadskanaler.

 

I den nya upplagan har hallbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning pa konsumtionssamhallets sociala, ekonomiska och miljömassiga konsekvenser. Stor vikt har ocksa lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens samt hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare varlden över anvander som utgangspunkt för marknadsföringsbeslut. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats bade i teoridelen och nar det galler exempel. En mangd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försaljning, produktutveckling, hallbarhet och marknadskanaler.

 

I den nya upplagan har hallbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning pa konsumtionssamhallets sociala, ekonomiska och miljömassiga konsekvenser. Stor vikt har ocksa lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens samt hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
Ny bok
718 kr755 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
718 kr755 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)