Marketing management : kort och gott; Christian Oxholm Zigler, Torbjörn Magnusson; 2008
1 säljare

Marketing management : kort och gott Upplaga 1

av Christian Oxholm Zigler, Torbjörn Magnusson
Marketing Management – kort och gott är en kortfattad introduktion till marknadsföringens grunder. Syftet med boken är att skapa förståelse för marknadsföringsprocessens olika aspekter. Boken fokuserar på det s.k. marketing managementsynsättet och dess faser: analys, mål och planering. Författaren skrev boken då han ansåg att det behövdes en pedagogisk och översiktlig bok som förklarar grundtankarna i marketing management och den har blivit en storsäljare i såväl Danmark som Norge. Boken vänder sig till studenter på kurser i marknadsföring och företagsekonomi vid universitet och högskolor.
Marketing Management – kort och gott är en kortfattad introduktion till marknadsföringens grunder. Syftet med boken är att skapa förståelse för marknadsföringsprocessens olika aspekter. Boken fokuserar på det s.k. marketing managementsynsättet och dess faser: analys, mål och planering. Författaren skrev boken då han ansåg att det behövdes en pedagogisk och översiktlig bok som förklarar grundtankarna i marketing management och den har blivit en storsäljare i såväl Danmark som Norge. Boken vänder sig till studenter på kurser i marknadsföring och företagsekonomi vid universitet och högskolor.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789144051727
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 213 st
Marketing Management – kort och gott är en kortfattad introduktion till marknadsföringens grunder. Syftet med boken är att skapa förståelse för marknadsföringsprocessens olika aspekter. Boken fokuserar på det s.k. marketing managementsynsättet och dess faser: analys, mål och planering. Författaren skrev boken då han ansåg att det behövdes en pedagogisk och översiktlig bok som förklarar grundtankarna i marketing management och den har blivit en storsäljare i såväl Danmark som Norge. Boken vänder sig till studenter på kurser i marknadsföring och företagsekonomi vid universitet och högskolor.
Marketing Management – kort och gott är en kortfattad introduktion till marknadsföringens grunder. Syftet med boken är att skapa förståelse för marknadsföringsprocessens olika aspekter. Boken fokuserar på det s.k. marketing managementsynsättet och dess faser: analys, mål och planering. Författaren skrev boken då han ansåg att det behövdes en pedagogisk och översiktlig bok som förklarar grundtankarna i marketing management och den har blivit en storsäljare i såväl Danmark som Norge. Boken vänder sig till studenter på kurser i marknadsföring och företagsekonomi vid universitet och högskolor.
Begagnad bok
145 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
145 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar