4D branding : cracking the corporate code of the network economy; Thomas Gad; 2000
4 säljare

4D branding : cracking the corporate code of the network economy Upplaga 1

av Thomas Gad
Den här boken beskriver en metod att stärka ditt varumärke för framtiden. Metoden tvingar dig att utveckla sidor hos ditt varumärke som aldrig skulle utforskas i en klassisk media situation. Den kräver personifierad, intim och interaktiv kommunikation, varumärkes berättande och filosofering.

Detta är stora förändringar gentemot massmarknadsföringsperioden, när en marknadsförare kunde komma undan med en kosmetisk ytlighet. Det finns inget ytligt, banalt eller lättsinnigt i att djupt och säkert förstå sitt varumärke.Idag behöver ditt varumärke ha samma kvalitéer som en god vän, någon du verkligen litar på. Du måste ha möjligheten att handla en produkt över nätet eller i köpcentret och vara helt säker på vad du går, ser, köper och upplever.

Ett varumärke ska vara något som du njuter att lyssna till, en underhållning och något som kopplar dig samman med andra människor vilka formar en social samhörighet kring varumärket.
Den här boken beskriver en metod att stärka ditt varumärke för framtiden. Metoden tvingar dig att utveckla sidor hos ditt varumärke som aldrig skulle utforskas i en klassisk media situation. Den kräver personifierad, intim och interaktiv kommunikation, varumärkes berättande och filosofering.

Detta är stora förändringar gentemot massmarknadsföringsperioden, när en marknadsförare kunde komma undan med en kosmetisk ytlighet. Det finns inget ytligt, banalt eller lättsinnigt i att djupt och säkert förstå sitt varumärke.Idag behöver ditt varumärke ha samma kvalitéer som en god vän, någon du verkligen litar på. Du måste ha möjligheten att handla en produkt över nätet eller i köpcentret och vara helt säker på vad du går, ser, köper och upplever.

Ett varumärke ska vara något som du njuter att lyssna till, en underhållning och något som kopplar dig samman med andra människor vilka formar en social samhörighet kring varumärket.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789189388055
Förlag: BookHouse Publishing
Format: Inbunden
Språk: Engelska
Sidor: 183 st
Den här boken beskriver en metod att stärka ditt varumärke för framtiden. Metoden tvingar dig att utveckla sidor hos ditt varumärke som aldrig skulle utforskas i en klassisk media situation. Den kräver personifierad, intim och interaktiv kommunikation, varumärkes berättande och filosofering.

Detta är stora förändringar gentemot massmarknadsföringsperioden, när en marknadsförare kunde komma undan med en kosmetisk ytlighet. Det finns inget ytligt, banalt eller lättsinnigt i att djupt och säkert förstå sitt varumärke.Idag behöver ditt varumärke ha samma kvalitéer som en god vän, någon du verkligen litar på. Du måste ha möjligheten att handla en produkt över nätet eller i köpcentret och vara helt säker på vad du går, ser, köper och upplever.

Ett varumärke ska vara något som du njuter att lyssna till, en underhållning och något som kopplar dig samman med andra människor vilka formar en social samhörighet kring varumärket.
Den här boken beskriver en metod att stärka ditt varumärke för framtiden. Metoden tvingar dig att utveckla sidor hos ditt varumärke som aldrig skulle utforskas i en klassisk media situation. Den kräver personifierad, intim och interaktiv kommunikation, varumärkes berättande och filosofering.

Detta är stora förändringar gentemot massmarknadsföringsperioden, när en marknadsförare kunde komma undan med en kosmetisk ytlighet. Det finns inget ytligt, banalt eller lättsinnigt i att djupt och säkert förstå sitt varumärke.Idag behöver ditt varumärke ha samma kvalitéer som en god vän, någon du verkligen litar på. Du måste ha möjligheten att handla en produkt över nätet eller i köpcentret och vara helt säker på vad du går, ser, köper och upplever.

Ett varumärke ska vara något som du njuter att lyssna till, en underhållning och något som kopplar dig samman med andra människor vilka formar en social samhörighet kring varumärket.
Begagnad bok
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
120 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar